Maria Nila – Cream Heat Spray

Hejsan! Jag är verkligen tvungen att tipsa er om märket Maria Nila eftersom jag är helt besatt av deras cream heat spray! Det som jag gillar extra mycket är att den är 100% vegansk och innehåller inte sulfat eller paraben. Sen är det ju också ett stort plus att förpackningen är väldigt söt.
DSC09794edit
DSC09786edit.jpg
Jag använder plattång eller locktång nästan varje dag (jag vet att det är dåligt..) och efter att ha använt produkten nu i 2-3 veckor så har jag redan märkt en liten skillnad. Håret känns mindre slitet och lockarna hålls dessutom längre! Det är en lite dyrare produkt men verkligen värt det, så om ni behöver en ny heat spray så är denna värd att testas!
DSC09811edit
DSC09805edit

Kommentera

