Några bortglömda bilder

bortglömda.jpgDet har hänt en hel del under sommaren och eftersom jag inte hunnit uppdatera bloggen så ofta så tänkte jag dela med mej av några snabba bilder. Kortfattat: Under sommaren har jag börjat dricka kaffe, besökt Helsingfors väldigt mycket, blivit beroende av Pokemon Go, gymmat vid M&M kuntotalo, ätit glass varje dag, simmat, shoppat en hel del i Monki, druckit somriga drinkar, loppisfyndat, utforskat Åbo med cykel, lagat härliga middagar, träffat saknade vänner och en hel del annat. Denhär sommaren har gått så otroligt fort men har ändå hunnit med det mesta som jag planerat att hinna med. Vet att man kanske inte ska säga så men jag saknar faktist hösten lite, mest för att jag är ivrig på att börja skriva slutarbetet och hitta något roligt jobb att ha vid sidan om.

Hoppas ni alla har en bra helg och gör något som får er att må bra!
Kram!

Kommentera

