The light

DSC09499edit.jpgDSC09521edit.jpg
DSC09573edit.jpg
DSC09579edit
DSC09503edi2t
DSC09539edit
DSC09518editBloggen har varit lite off nu en stund eftersom det varit så mycket jobb. Idag hade jag några timmar ledigt så passade på att träffa Johan en stund för att ta några bilder, gillar ljuset! Har även ett projekt pågång nu, nämligen att lära mej grunderna i Photoshop! Idag satt jag en stund och editerade dessa bilder och har lärt mig massa nytt, ser så fram emot att utvecklas! Måste också säga att jag älskar denhär simpla outfiten med en off shoulder topp och spetsshorts  från Zara och choker från Gina Tricot. Nu har jag tagit paus från jobbet och ska möta upp Maiki en stund för att sedan se vart kvällen bär oss, mys!

Kommentera

