En helg med min favorittjej!

Sommarhelg.jpgsommarhelg3.jpg
Sommarhelg7.jpg
Har haft en så underbar helg med denna tjej! Kevin skulle fara till Pori och därifrån sedan till Esbo i helgen vilket betydde att det fanns en ledig plats i min säng. Emilia kom på fredag och sov över till söndagen, sleepover! Vi hade inte gjort någo planer alls för helgen förutom att vi skulle tala om allt vi missat under dom veckorna vi varit ifrån varandra, och det gjorde vi, big time. Under helgen har vi myst, tittat en film, shoppat en hel del, ätit två pizzor, nästan ett kilo lösgodis (höhö), ätit italiensk glass, träffat Maiki, Pytte, Krisu, Axel, suttit vi Aussie bar i fint väder, haft mysiga morgonstunder, druckigt vin i min soffa, haft matchande pyjamas, lagat ansiktsmask och blekt Emilias hår (som blev så snyggt!). Vi passade även på att spela in ett poddis avsnitt och det får ni lyssna på här:

Och ifall ni missat förra veckans avsnitt som handlar om vänner så tycker jag att det är ett avsnitt värt att lyssna på! Ni kan lyssna på det här:

Hoppas ni känner er utvilade efter helgen och får en superfin vecka!

2 reaktioner på ”En helg med min favorittjej!

Kommentera

