Sexton

blogggd.jpgffff.jpgHar hela helgen arbetat med skolarbete sent in på småtimmarna så unnade mig idag en sovmorgon och steg upp vid nio. Känns så skönt att lämna in dom sista uppgifterna och snart få börja sätta all sin energi på att jobba. Ser så fram emot sommaren och har så mycket roligt planerat! Ni får även nöja er med fyra telefonbilder för har varit så oaktiv med att ha med mej kameran, måste bli bättre på det! Gillar annars bilden på mej och Emilia starkt, vi är så lyckliga. Tänkte göra en veckouppdatering eftersom det var en stund sen senast:

Idag vaknade jag utvilad, har gjort en smoothiebowl och kollat alla youtubeklipp jag missat. Varje måndag börjar med att jag jobbar med Monday Glory, få ut avsnittet, uppdaterar alla kanaler och går igenom hur vi ska formulera våra texter. Det har blivit en rutin som jag gillar. Senare idag så ska även instagram uppdateras. I princip går jag hela måndagen omkring och tänker på podd saker. Efter klockan tolv ska jag luncha och jobba med deadlines jag har kvar och förhoppningsvis få mycket gjort. Klockan fem så ska jag och Emilia bli fotade av Rebecka, det ska bli lite nya bilder till poddisen och jag är så taggad!! Kommer ladda upp bilder här sen!

tisdag ska jag bli skolad för mitt sommarjobb, ska lära mej allt jag behöver veta inom Kuplafutis. Efter det ska bollarna vara med i tidningen och jag kommer att göra några intervjuer. Spännande! På kvällen ska jag förhoppningsvis träffa Emilia, sen vi startade podden så har vi träffats mer men haft mindre ”prata om allt och inget” stunder så ska bli skönt att få prata av sej och mysa lite med henne.

onsdag är det skolarbete som gäller, kommer även gå igenom dom sista arbetsansökningarna till Ydeas och ha arbetsintervjuer. Fö er som inte vet så söker Ydeas arbetare till sommaren och igår var sista dagen man kunde söka till oss. Så härliga personer har sökt till oss och blir så glad av att se alla fina video ansökningar som skickats in. Kommer bli ett svårt val att välja mellan dom! På onsdag kväll så ska jag träffa mina åbo tjejer vilket kommer bli jättekul!

Torsdag är till för skola, skola och ska hålla några arbetsintervjuer. Ska där emellan fotografera lite med Jarina, det var längesen sist så det ska bli superkul! Mer av det får ni se senare!

På fredag blir det antingen att jobba med skolarbete eller att fara till Helsingfors. Lördag och söndag har inte planerats men något kul ska hittas på och skolarbeten ska fixas. Söndagen kommer podden spelas in och blir kul att se vilket ämne vi väljer! Om ni har något ämne som ni vill att vi ska tala om så e de bara att kommentera, vi tar gärna emot era idéer! Hoppas ni alla får en superbra vecka, puss och kram!

Kommentera

