Var har jag varit?

Har varit väldigt sjuk och spenderat alltför många timmar på sjukhus. Tänkte inte gå destomer in på det eftersom det är ett väldigt känsligt ämne för mej. Kämpar nu med att få ihop vardagen och har så fulla dagar så hinner knappt tänka, fast jag egentligen borde kunna ta det mer lugnt nu. Men har bestämt att ta det lungt först då ja prickat av alla de viktigaste sakerna på min to-do lista. Har också bara nån vecka kvar av skolan och måste få inlämnat en hel del uppgifter före det. Stress… Kommer vara så lycklig när jag fått alla skolsaker gjorda och kan lägga min energi på jobbet! Tänkte dela med mej av några (dåliga) telefonbilder!
Bloggis.jpg
Efter att ha varit sängliggandes så länge så är det lycka att kunna laga mat igen så de flesta av mina bilder på telefonen är typ på mat.
bloggis2.jpg
Eftersom jag spenderat så mycket tid på sjukhuset så har det varit skönt att få komma hem till nätterna ibland, finns inget värre än att sova på sjukhus tycker jag. Det är så lessen stämning.
bloggis3.jpg
Hade sällskap av denhär sötsaken! Helt sjukt hur man kan vara så söt. Testade även på H&M:s ansiktsmasker som var helt okej, inte en favorit men de doftade helt gott och huden blev renare efteråt. Här var alla bilder jag hittade i telefonen från den tiden jag varit borta från bloggen. Idag ska jag ha en presentation i skolan, ha 3 arbetsintervjuer (vi söker arbetare till vårt företag) och det kommer bli så spännande  för har aldrig själv varit den som intervjuar. Efter det far jag direkt till Niska för att träffa upp några tjejer! Ska bli bättre på att uppdatera bloggen igen, puss & kram!

2 reaktioner på ”Var har jag varit?

Kommentera

