En mindre produktiv vecka

80078bc86076207bbd630cc73461d3d05f727654e659bde9cd96db0007e1840139e9ebfebcf765a9bfbf058aaaa7ef74Ungefär såhär har hela min vecka sett ut. Sängliggandes och i myskläder. Efter pampas nationaldags firandet blev många sjuka och jag var en av dem. Har inte kunnat göra något under hela veckan vilket gjort mej väldigt rastlös, är sämst på att vila och ta det lungt. Har missat en hel del som jag måste ta ikapp nästa vecka men har från sängen ändå fixat ihop det viktigaste. Haft några viktiga skype samtal angående sponsorer, gjort några skoluppgifter och editerat lite material till kuplaliigan. Har även hunnit få lite för många jobberbjudanden (vilket är konstigt för just hade jag inga alternativ typ..) och måndagens poddis har spelats in. Skönt nog så är det ju påsk nu vilket gör att jag får mindre ångest över att jag måste vara sängliggandes, haha.. Hoppas ni alla har det helt superbra och får vara friska!

Kommentera

