Winter light

Sarah-28.jpg

Sarah-30.jpgMåste visa er dessa två eftersom jag verkligen älskar ljuset! Det är Jarina som fotograferat och hon gör nog en aldrig besviken, grym fotograf! Hon har även gjort ett Youtube klipp där hon visar hur hon redigerar för att få så fint ljus, in och titta!

Kan även berätta att jag igår var hemma hela dagen eftersom jag inte mådde så bra, vilket var skönt eftersom att jag nu känner mej rätt utvilad. Idag kommer jag att filma nästa video (mer om det sen) och senare möta upp Emilia, vet inte exakt vad planerna är men något där man kan inkludera margaritas och planera framtiden lite! Ha en bra lördag (;

Kommentera

