Sju

110c693d10d13eecaaec7466b6a944f0
648f85724b933517c35b64c37575c89a

29c0aaaf87a56bf7e58af42bf5983ce5

Har inte gjort en veckouppdatering på så otroligt länge så tänkte att det kanske vore kul som omväxling! Idag har jag jobbat hemmifrån med vår podcast, lite med skolarbeten och annat kul tills jag drog till skolan klockan tre för att ha spanska lektion. Alltså måste bara säga att jag är så excited över att gå den kursen! Efter det mötte jag upp Emilia för lite planering över podcasten och kurser som vi båda går. Nu har vi ätit och kollat ”Cow Spiracy” vilket var en super givande dokumentär, rekommenderar den verkligen!

Måste berätta att jag fått Kevin att gå med på att ha en vegetarisk vecka så vi körde idag första gången på soija vilket kanske inte var helt en favorit men tror vi behöver vänja oss lite och testa nya sätt att tillreda det. Vi har storhandlat bönor, växtlighet och sånt så vi borde klara oss i veckan. Älskar att laga mat så ska bli kul att lära mig några vegetariska recept! Det är även så kul att Kevin också är pepp!

Nåja, men imorgon kommer jag befinna mig i skolan klockan nio för att fixa ihop lite skolarbete, efter det har vi engelska och sedan ska jag editera en video som kommer att dyka upp möjligtvis på fredag, WOOP! Vi talade även något smått om att kanske fara på bio imorgon och kolla på ”How to be single”, såg trailern och den verkar ju så rolig!

Onsdagen kommer vara en produktiv dag för mig när det kommer till skolsaker, har även spanska under dagen och kommer att editera det sista på filmen. Ska även träffa Heta och i något skede gå kolla på lite kläder. Har en lista på saker som jag behöver investera för att få ihop en bra garderob! 😀

På torsdag har jag kursen ”Att leda och utveckla varumärken” vilket är en så spännande kurs. Har inte planerat destomer till dagen förutom skolarbete, någon god vegetarisk middag och på kvällen är det tjejkväll med Åbo tjejerna!

Fredag är en spännande dag! Har skola på morgonen och har sedan ett möte om min framtid och vad mina planer är osv. och sedan har jag frissatid! Att göra en förändring till mitt hår kommer vara så behövt, denna vecka har jag tänkt försöka hitta tillbaka till mig själv eftersom jag kännt att jag i all stress lite tappat mig. Lättast är det ju då att börja med lite ytligare saker så som håret och lite nya kläder! Efter frissan så blir det en drink i stan och sedan får vi se vart det leder.

Lördagen är lite osäker ännu, vet bara att vi kommer att ha en vege brunch och spela in poddisen men mer om det senare! (; På söndag kommer jag att arbeta med vårt företag, Ydeas, och kommer att fara på en bokning med våra bubbelbollar. Här var min vecka i korthet, haha! Hoppas ni alla får det riktigt bra!

Kommentera

