Min födelsedag

födis1.jpgIdag är min födelsedag, woho!! Detta är nu ett tidsinställt inlägg och vet inte alls var jag befinner mej, vilket kanske kan låta konstigt för er nu. Jag har fått order av Kevin att packa min väska (som får väga max 23 kilo) med kläder som tål -10 grader men samtidigt ska jag ha bikini med mig. Har blivit helt förvirrad av tankarna av var jag kommer spendera min födelsedag men tror det kommer bli helt superkul! Kommer att vara tillbaka i Finland på lördag kväll så lovar att berätta om allt sedan, ha det bra tills dess fina ni!

2 reaktioner på ”Min födelsedag

Kommentera

