New Year, New Wardrobe

Tänkte dela med mej av lite av kläder och accessoarer som jag drar mej till justnu. Har märkt att min stil blivit lite mer klassisk och ganska ”less is more” jämfört med tidigare men jag gillar det! Använder dessutom en mer simpel färgskala och håller mej ofta till vitt, svart, grått. Har alltid använt silver men på sistone har jag börjat dras mera mot guld detaljer vilket jag tycker är en kul förändring. Mitt mål till 2016 är att våga bära min egen stil mera eftersom jag känner mej så mycket mer produktiv och nöjd med mejsjälv då!
bloogisen.jpg
bloggisen2.jpg
bloggisen3.jpg

Kommentera

