Julen

Har nu åkt ner till Åbo igen efter ett underbart jullov i Vasa! Är så otroligt tacksam över hur bra familj & vänner jag har fast jag nuförtiden så sällan reser upp dit, kanske det skulle kunna vara mitt nyårsmål. Är så utvilad och full av ny slags energi, och nya mål har jag även byggt upp inför det kommande året!

Har inte hunnit blogga eller ta mycket bilder så det har igen varit lite tyst på den fronten, men det är så mycket som hänt helatiden och har själv inte riktigt hunnit med. Före julen kände jag nog mej ganska utbränd så har försökt att ta det lungt, sova länge och bara umgås med bra personer. Har dragit fram de få bilder som jag han ta nu under julen och tänkte visa dem!
Jul2016009n.jpg
Vi hann baka pepparkakor innan vi drog upp till Vasa, köpte massvis med fina former från Ikea så det blev lite extra kul!
Jul2016021m
Jul2016013b.jpg
Det var så härligt att ha hela familjen samlad i Vasa. Vi hade säkert den minsta och sötaste julgranen och helt superbra julmat! Har nog inte ätit sådär mycket sen förra julen, men det hör ju till haha!
Jul2016030n.jpg
Bäst av allt var nog att bara få umgås med alla och ha kul. Måste ju även säga att min lillebror är något av det sötaste, han får mej alltid på så bra humör! Hoppas ni också haft en superbra jul och har fått umgåtts med de personer ni bryr er om, det är ju trots allt det viktigaste.

Imorgon börjar jag jobba igen och det känns jätteskönt, Att ha ledigt länge kan ju trots allt bli lite enformigt och blir så lätt rastlös. Ska bli kul att få bli lite produktiv igen!

Kommentera

