En full vecka

Har inte riktigt hunnit med bloggandet så mycket som jag sku ha önska men nu i veckan ska jag vara lite bättre igen har jag bestämt! Förra veckan var full med lite allt möjligt, på onsdag jobbade jag hela dagen och senare övade jag och Heta på prov som vi skulle ha nästa dag. Senare mot kvällen bestämde vi oss för en spontan utgång, vi mötte då upp några kompisar och hade en superbra kväll! Verkligen en av dom bättre utekvällarna. Torsdagen var ledig förutom att vi hade provet klockan halv tre, resten av dagen gick åt att ta det riktigt lugnt och göra lite skolarbeten. På fredagen var det skola och hade ett prov i statistik som gick relativt bra, hoppas så på att jag blir godkänd. Fredagkväll spelades podden in och tycker så om ämnet vi talade om, vi drack lite vin med Emilia och hade det mysigt tills småtimmarna. Lördagen blev det shopping, lite podd editering och sedan glöggmys med Maiki och idag har jag tränat och shoppa massor till Kevins julkalender. Det blev en lång beskrivning av vad jag i kort sett hållt på med då jag inte hunnit blogga!
snaps2.jpg
Har aldrig lagt upp några bilder från min snapchat här på bloggen så bjuder på två bilder! Ena är från onsdagen och den andra dagen efter.

Kommentera

