MAC Mineralize Charged Water Skin Hydrating Mist

En produkt som jag inte längre vill leva utan är Mac:s charged water, köpte det för någon månad sedan och har varit ett stort fan. Det är alltså en uppfriskande, återfuktande mist berikad med grönt te och doftar citrus. Jag måste medge att jag är lite besatt av face mists och måste ibland komma ner från mina rosa moln och fundera över hur många jag faktist behöver, men joo tillbaka till produkten haha! Den är en stor favorit för tillfället och passar perfekt när det är kallare ute och man lite tappat lystret i ansiktet.
chargedwater025blogg
chargedwater020blogg
Detta är verkligen ett mirakelvatten, använder det efter att jag tvättat ansiktet och före jag använder min hudkräm, både på morgonen och kvällen. Brukar även spreja ansiktet några gånger efter att jag sminkat mej och resultatet blir så bra. Den återfuktar huden helt otroligt och efter att jag börjat använda produkten så har inte min hud varit så torr som den brukar denhär årstiden. Kan tänka mej att man under sommaren kan använda endast denna utan någon hudkräm eftersom den är tillräckligt fuktgivande i sej.
chargedwater013blogg
chargedwater009blogg
Den är även väldigt bra ifall man under dagen vill fräscha upp ansiktet lite, brukar själv ha den i väskan och spreja lite efter en lång dag framför datorn. Har även märkt att sminket hålls på plats hela dagen och huden känns så mjuk!

Jag hade tänkt köpa Mac fix+ först men en vän rekommenderade denna istället och är så glad att jag köpte den eftersom jag redan ser förändring. I princip är denna och fix+ ganska samma men denna är mera fuktgivande och skimrig. Förpackningen är också väldigt fin eftersom det är små glitterkorn i flaskan och på paketet. Rekommenderar verkligen produkten, vilket ni kanske redan förstått haha!

Kommentera

