DIY – Adventskalender

DIYAdventskalender2014kalenderblogadvent_1-807x1024kalender2enhanced-buzz-25389-1354138851-1kalender3Bestämde ganska tidigt i år att jag ska göra en adventskalender åt min pojkvän. Höll det hemligt ända tills jag var helt för ivrig för att inte berätta om det, typiskt mej.. Har planerat nästan alla paket och några kommer att vara mindre, några i textform och några lite större, kan inte avslöja för mycket nu men lovar att visa er sedan då jag fått allt klart! Tycker så om att pyssla och grejjer så dethär kommer bli så kul! Tanken är alltså att jag nu kommer att förbereda alla paket så jag fint kan hänga upp dom tills december! Det sista paketet kommer jag först fixa lite senare eftersom det kommer att vara det största.
julkalender008julkalender012julkalender015Tycker det är så roligt att få pyssla ihop en egen kalender, hade först tänkt att jag endast skulle ha köpt en ”kinder” kalender men hur mycket roligare är det inte att själv få plocka roliga saker i paket? Har även byggt upp en budget så att det hela inte blir alltför dyrt. Hoppas ni fick lite jul inspiration och ha en bra onsdag!

7 reaktioner på ”DIY – Adventskalender

Kommentera

