The Balm – Skin Brightening Moisturizer

Nämnde för ett tag sedan att jag beställt hem lite produkter från the Balm och vill speciellt lyfta fram en produkt jag blev positivt överraskad av, nämligen deras Dandelion Skin Brightening Moisturizer. Man får en så otroligt strålande och jämn hy av produkten. Den är även paraben-fri och inte testad på djur vilket är jättebra!
nov2026blogg
nov2012blogg
The Balm har ju också helt härliga förpackningar och gillar verkligen alla små detaljer!
nov2023bloogg
nov2020blogg
Försökte fånga på bild lite hur pigmenterad den är. Man behöver verkligen inte använda mycket av produkten för att få lyster. Brukar blanda den med min dagkräm eller endast sätta den på kindbenen och nästippen som en lite naturligare highlighter. Gillar även det att den passar alla hudtyper för då kan jag även använda den trots att min hud på vintern blir lite torrare. Rekommenderar varmt produkten! (:

4 reaktioner på ”The Balm – Skin Brightening Moisturizer

Kommentera

