Onsdagslista

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att jag och Ronja hade bestämt att skicka en snap i timmen för att få se vad den andra gör. Så roligt att se när vi träffas så sällan nuförtiden!

Vad gjorde du kl 08 i morse?
Jobbade med ett projekt.

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Tittade på Paradise Hotel och åt lite geisha choklad som Kevin lämnade åt mej innan han drog till säbän.

Det senaste någon sa till dig:
”Träningstights killen är ju bara för mumsig…” Tänker inte nämna namn men skrattade lite åt detta i telefonen!
bloggg4Vad var det senaste du åt?
Bönor i tomatsås. Alltid då jag är ensam och ingen ser så äter jag det, och oj vad jag gillar det! Har aldrig mött någon som delar detta intresse, om det finns någon så vill jag lära känna dej, haha!

Vad var det senaste du köpte?
Varmare springbyxor från Nike!

Vad är det för väder hos dig nu?
Väldigt mörkt men varmt!

Godaste glassmaken?
Salted caramel!!

Favoritgodis?
Det varierar så mycket men gillar verkligen julchoklad! Är så glad att den kommit ut igen!

Hur många kuddar sover du med?
Bara en, tyvärr. Älskar att sova med flera kuddar men har lärt mej att jag får huvudvärk ifall jag har huvudet för högt uppe.

Morgon eller nattmänniska?
Verkligen inte morgonmänniska… skulle nog säga att jag är som produktivast där mellan sju och elva på kvällen!
bloggg2Vad är viktigt för dig?
Kärlek, spänning, lekfullhet, spontanitet, produktivitet, vänner, jobb,

Är du kittlig?

Joo, men inte alltid. Mest om man retas och håller fast och liksom hotar med att man ska kittla.

Vad gör dig glad?
Saker som man kan se fram emot. Drömmar som går i uppfyllelse. Att se andra människor glada och lyckas.

Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
Bildkonst, teater, kemi

Bästa grönsak?
Avokado!

Tre saker du ska göra i helgen?
Ska spela in podd-avsnitt!! (Avsnittet kommer handla om dejting och gissa om jag älskar ämnet!) Ska fixa Cessis hår inför fest och sy halarmärken.

Vad ska du göra ikväll?
Ska krypa ner i en varm famn, pussas lite och sedan somna. Ser fram emot det!bloggg

2 reaktioner på ”Onsdagslista

Kommentera

