Första måndagsavsnittet av Monday Glory!

29okt-6 (2)
Första riktiga avsnittet av Monday Glory är här! I avsnittet talar vi om kroppen, olika komplex vi haft och hur man kommer över dem. Innan vi spelade in var jag lite rädd över hur mycket jag kan säga om mina egna komplex eftersom jag, som säkert så många andra, skäms över dem. Bestämde mej ändå för att vara helt öppen och ärlig. Hoppas att ni gillar / gillade avsnittet och kommentera gärna vad du tyckte! (:

Du hittar avsnittet ”Jag bantade inte” här!

4 reaktioner på ”Första måndagsavsnittet av Monday Glory!

Kommentera

