Söndagen i bilder

Har varit lite dålig med bloggandet nu i några dagar, har helt enkelt haft helt fullt upp me skola och två jobb. I helgen hade jag jobb i Norrvalla och besökte samtidigt familjen i Vasa vilket var såå mysigt! Så skönt att jag snart igen besöker dom, nämligen under gala helgen. Måste också nämna att jag ser så fram emot galan!! Har alltså jobbat hela helgen och imorgon är det igen en full arbetsdag.. resten av veckan har jag däremot endast skola och lite fotograferingar, möten och fixande med mitt och Emilias projekt, snart får ni veta allt om det!
MORRIS
Söndagen började vi med en mango/blåbärs/hallon och banan smoothie, smörgåsar och mitt favorit detox te! Vi slöade någon timme framför tv:n och var så nöjda över att vi  fick sova längre (tack vare att klockan flyttades).
Mac
For en sväng till stan där jag shoppade lite och med mej hem fick jag ett läppstift och en läpp penna till galan! Äälskar färgen, kommer att visa dessa senare!
prettywow
Fick även hem ett paket från Pretty.fi, hade beställt lite ögonskuggspaletter och några sminkborstar. Kan även visa dessa till er senare!
jag
Testade även ta en ”selfie” med mitt nya stativ jag köpte för ett tag sedan. Köpte ett väldigt lätt stativ så jag kan bära med mej det ifall de behövs, är såå nöjd med köpet!
mat
For hem till Emilia för att laga middag och planera lite på vårt projekt. Det blev kyckling wok med bejing nudlar och vi fick mycket gjort! Är så PEPP!
emilia
Det ekar lite i deras lägenhet så vi försökte dämpa det lite med kuddar, filtar och mattor. Fungerade faktist riktit bra haha!
När jag kom hem hade Kevin satt på bastun så vi hade det riktit mysigt och nu ska vi ta natten, hoppas ni också haft en bra söndag!

2 reaktioner på ”Söndagen i bilder

Kommentera

