Fyrtioett

2e53b5c6cb1a049b4ee73bb71ef55af8
1dc64ed1138611a59916520c1d66de34
70f39a33c31f153b8a073ddc72022ebd
Oktober och höstmånaden är nu äntligen här! Måste bara säga att justnu är jag helt kär i lila sminkningar som känns såå höstiga. Denna vecka kommer igen att vara fylld med en hel del men har tagit mindre jobb vid VMP vilket känns rätt skönt. Jobbar i veckan nästan endast med distansjobb och uppdaterar deras sociala medier och jobbar lite med hemsidan. I skolan är det däremot en hel del pågång och har en del att ta igen nu då jag jobbat så mycket.

Idag har jag jobbat hemmifrån på morgonen en stund och klockan nio så var jag i skolan för att inleda ”kundveckan”. Vi har alltså en vecka nu med vår klass att satsa på vårt företag och inte tänka så mycket på alla kurser. Vi har hela dagen utvecklat våra interna saker och gått igenom en hel del praktiskt. Efter skolan lämnade jag i skolan och jobbade med lite skolarbete och förberedde lite inför morgondagens styrelsemöte, efter det kom Emilia med och vi skickade ett mejl till Sevendays. Kommer att berätta mera om detta senare! Nu har vi lagat middag och ska senare gymma.

Imorgon blir det igen en lång skoldag och klockan ett är det styrelsemöte. Efter skolan lämnar jag för att skriva några skolarbeten och sköter lite mejl och jobb samtidigt. Efter det ska ja träffa Maiki, han har nu varit i London i nästan en vecka och det blir så kul att se honom! Sedan ska vi fara å träna.

Onsdagen är också fylld med skola och efter skolan ska ja på kaffemöte. Sedan ska jag skriva en forskningsplan i skolan men desto mer har jag nog inte planerat till den dagen!

På torsdag ska vi planera en presentation tills fredagen och kommer efter det jobba med lite VMP saker. Efter skolan ska vi med vårt företag till FlowPark, ser så fram emot det! Efter det är jag öppen för allt, kanske en utekväll!

Fredagen är det lite skola och sedan jobb. Slutar rätt sent så efter det tror jag att det blir lite häng i stan och sedan ska jag ock Kevin umgås. Helgen har nog inte planerats så detaljerat ännu så får återkomma till den! Kan också meddela er att snart kommer en ny video upp. Filmade den i helgen men har inte hunnit redigera den ännu så direkt jag får lite extra tid så då!

En reaktion på ”Fyrtioett

Kommentera

