Trettionio

Har haft så otroligt mycket program nu i veckan som gått, i princip har det varit så nu sedan skolan började. Tycker om att ha många bollar i luften samtidigt men nu känner jag att jag behöver vila i någon dag och samla lite krafter! I veckan har jag jobbat varje dag förutom på onsdagen så vi åkte till Esbo med våra kuplafutis bollar, trivs så bra med mitt jobb vid VMP och att jobba me vårt egna företag är alltid så kul! Vi har ju också dom bästa personerna i Ydeas! På tisdagen hade vi även en kuplafutis YO-turnering som höll på till 00:00 så den dagen var rätt lång.
september12161
september1 170
september1 129Har hunnit med en spontan tjejkväll och jag måste säga att dessa tjejer är lätt bäst! Vi planerade in nästa tjejkväll till tisdagen och vi kommer att ha lite specialprogram, kan lova att det dyker upp bilder från det senare! (; Har även hunnit umgås mycket med Emilia och gillar henne så!

Har också hunnit med en datenight med Kevin och vi åt vid Trattoria romana och stället i sej är ju redan romantiskt & maten hel underbar! Åt pasta med kallrökt skinka, rucola och massvis med ost. Kevin beställde en pizza och deras pizzor var helt super! Vi fortsatte sedan kvällen till Tårget där vi mötte upp Axel och Emilia och drack en hel del goda drinkar, favoriten blev hallon mohiton! Efter det vandrade vi hem och somnade direkt haha!

Idag ska jag försöka catch-up med allt skolarbete och vad är nu roligare än att göra skolarbete i bra sällskap! Ska möta upp Maiki om någon timme och fixa undan allt som lämnat på hälft, sedan ska jag klippa hans hår och sen lite serier! Har haft en helt super vecka och nästa ser lika livlig ut!
image-7
Snart kommer det upp ett inlägg med bilder från veckans photoshoot, stay tuned!

Kommentera

