Kryssning

På fredag vaknade jag och Kevin jätte tidigt för att hinna till hamnen. Där checkade vi in och steg på båten. Vår hytt var helt superlyxig och det var kul att ha minikylskåp full med dricka. Vi började morgonen med morgonmålsbuffé som var helt otroligt och senare gick vi och bekantade oss med båten. Vi shoppade lite och köpte en hel del dricka på båten, blev kär i flera olika viner som jag tog med mej hem. Vi åt lunch vid a la carte restaurangen Grill House och sent på kvällen åt vi även på buffé, mycket mat där på en dag! (på lördagen kunde jag int äta något alls.. haha) Kryssningen var helt jättelyckad och jag är så kär i min Kevin!
Augusti1008blogg
blogg1
Augusti1059blogg
Augusti1057blogg
blogg2
Augusti1014blogg
Augusti 1 080
Augusti1044blogg

Kommentera

