Jag och Kevin

Lovade i min 31 day challenge att berätta lite om mej och Kevin. För de som inte vet så är Kevin alltså min pojkvän. Hur träffades vi? Vi började i samma klass, tyckte han var så otroligt inspirerande person och så driven, det fick mej intresserad ganska snabbt. Efter en drastisk händelse i mitt liv så fanns han där och lyfte upp mej på fötter igen, han blev viktigare desto mer tid det gick. Har inte haft så lätt att tala med någon som med honom, det känns som att vi förstår varann utan att ens behöva använda ord.
Förra sommaren bestämde vi för att fara och jobba till Spanien hela sommaren, visste att resan skulle avgöra om vi bara skulle vara vänner eller lite mer. Jag blev så otroligt kär i den där killen! Hade den bästa tiden i mitt liv och får fjärilar i magen av att tänka på hur underbart vi hade det där! Finns så mycket saker jag kunde berätta men håller det kort 😀 Efter sommaren blev det att vänja sej med ”vardagen” och även det var bra trots att vi ibland såg ganska mycket av varandra p.g.a att vi gick i samma klass och hade nästan allt gemensamt. Vi har lärt oss att  balansera allt ganska bra och valde att flytta ihop, har inte ångrat vår flytt en endaste gång! Nu i sommar har vi det bättre än nånsin!12Juli022
5 saker som är bäst med Kevin:
Han får mej alltid och skratta. När jag är arg så kan han få mej att skratta, förstår int hur han gör!
Han ser alltid till att jag har det bra. När jag inte har det bra så gör han allt för att fixa det. T.ex. om jag är sjuk så gör han allt för att jag ska ha det så bra som möjligt.
Han siktar högt i livet. Ååh denhär delen får mej också så inspirerad. Vi småtävlar dessutom lite om framgång men samtidigt kan vi fira den andras framgång!
Han är väldigt romantisk. Ibland med små gulliga saker eller sedan något som en resa till Harry Potter studio (där vi var på vintern). Uppskattar även att han köper blommor och gör små överraskningar ibland, så gulligt!
Han lagar så goda hamburgare! Kanske en lite mer ytlig sak men de är faktist de godaste jag ätit!

5 saker som Kevin tycker är bäst med mej:
Sarah har dom vackraste ögonen nånsin!
Hennes humör är så töntig att man kan int göra något annat än bara bli på gott humör. Hon e så cute när hon försöker vara oskyldig me sina puppy eyes.
När hon börjar göra något, oberoende vad, jobba,städa,träna så då gör hon de ordentligt o de e rikti tekemisen meininkii i de! Man blir själv ganska pepp av de o så börjar man också jobba!
Best Wifey material evö, hon kockar så god mat, tar hand om mig som ja sku va kung o kommer att bli den bästa mamman nånsin, hon gör allt till extracute, vilket e väldigt… cute!
Det bästa med sarah e att man aldrig har tråkit, oberonde vilket humör hon har så gör det livet intressant o livligt!
Förutom allt detta så e hon absolut de bästa resesällskap, är det sen frågan om löhöilyloma på stranden, roadtrip eller mini kaupunkiloma. Med henne vill ja se hela världen!

Kommentera

