Tjugoåtta

a0ac95bfd6c2fd189a9497a04827b5724271831f5eea2ad6f866338fe0300f07a3ddeb8492daebbc13c83af1c91c55f8(länk)

Tiden har gått så fort så har inte hunnit med en vecko-uppdatering på ett tag nu. Förra helgen var så otroligt bra, på lördagen var Kevins föräldrar på besök och vi hämtade take-out från Kiinan muuri (Vi tog 4 maträtter och maten räckte i flera dagar framöver, plus att de e supergott!), tog en lång promenad i e härliga vädret, lekte med hundarna och jag bjöd på chokladkaka som jag bakat kvällen innan, såklart med glass och jordgubbar! När de for tillbaka till Esbo så hade jag och Kevin olika planer för kvällen, han skulle ha bastukväll med boysen och jag skulle till en grillfest. Maiki hämtade mej på kvällen och vi körde mot Hirvensalo, där träffade jag lite nytt folk och vi åt, drack, spelade spel och jag lärde känna alla! När småtimmarna kom drog vi oss till stan för att fara till Åbåtarna, där satt vi tills de stängde och traskade sen ännu iväg mot stan där det var massa folk, så kul kväll! Måste även säga att då ja släpat mej hem så hittade jag Kevin hemma, superfull 😀 (å han super sällan!) han var så söt! Söndagen gick däremot åt att gosa och ha krapula tisammans.

Veckan har hittills varit ganska stressig, mycket jobb nu då jag tar över viktiga uppgifter då folk tar sommarlov. Har händerna fulla men samtidigt så är det just så ja gillar det bäst! Stress får mej att prestera. På måndagen efter jobbet tog vi ett hårt bröst pass på gymmet och det känns så ida! På tisdag mötte jag upp en vän efter jobbet och vi satt flera timmar på café och talade om allt. Efter det for jag med Kevin för att träna, det var intervallträning på schemat!

Idag var en extra tung dag, känns lite som att jag kanske håller på att bli förkyld. Efter jobbet skulle jag egentligen fara och shoppa men for raka vägen hem och skippade gymmet. Iställe har jag talat flera timmar i telefon, men skönt de också!

Imorgon sköter jag jobbet från HK-areena, VMP och HK-areena är samarbetspartners så ska fixa en hel del där. Ska även gå igenom det sista före sista personen far på sommarlov. Imorgon har jag även dejt med Pytte och Maiki efter jobbet och lite annat kul!

På fredag blir det date-night och på lördag ska jag fara ut och dansa!

Kommentera

