Hur det är att vara blek

Jag vill göra ett inlägg om hur det är att vara blek. Jag har själv alltid varit extremt blek och ibland även försökt dölja det med krämer, smink och sånt. Jag har på sista tiden accepterat det och tycker att en ljus hudfärg kan vara en positiv sak! En sak som däremot gör mej väldigt besviken är då någon okänd person kommenterar på min instagram bild att jag är kritvit.
11667056_10205867440540333_1361777402_n1
Var tvungen att ta bort en del av kommentaren p.g.a. fult språk. Förstår inte folk som kan kommentera såna saker om andra. Först när jag såg kommentaren blev jag otroligt lessen såklart, sedan började jag tycka synd om personen som skrivit den. Det är ju en så onödig sak att kommentera till en person man inte ens känner!

När det kommer till att ha en blek hudton så tycker jag att alla med blek hy därute ska vara stolta! Tänker även lyfta fram några personer jag tycker är otroligt vackra, som har ljusare hud.
BeFunky Collagejee
BeFunky Collagejee3
BeFunky Collagejee2

En reaktion på ”Hur det är att vara blek

Kommentera

