En stressig torsdag

Att varje morgon gå igenom torget är inte så lätt eftersom det oftast fastnar något gott i handen, idag köpte jag jordgubbar som vi mumsade på under dagen i officet! Jobbdagen var för övrigt väldigt lång och fick mycket gjort. Efter jobbet mötte jag upp Kevin och vi gick via en kamerabutik för att kolla in kameran jag dräglat på ett tag, kan hända att den kommer hem nån dag! Vi gick även via en asiatisk butik som sålde massa intressant och plockade med oss lite olika slags godisar, en påse med sesamfrö stångar och sedan lite godis som påminner om tider från min barndom.Pocky! De är ju bara för goda!

Då jag kom hem drog jag på mej gymkläderna och for iväg till gymmet, har aldrig i mitt liv haft ett så hårt pass som idag, adrenalin rush!

Kommentera

