Floral romance

Har haft en så otroligt bra jobbdag och ännu bättre blev det när jag kom på att jag idag har egen-tid kväll med favoritserien och bloggläsning. När jag trodde att det inte sku kunna bli bättre än såhär så kommer jag hem och hela lägenheten är skinande ren, mat finns i kylskåpet och på bordet finns en överraskning. Kan inget annat än le, min pojkvän är bäst!    En härlig bukett stod och väntade på mej och förutom middag så fanns det även vispgröt i kylen, jag älskar vispgröt! På vessaspegeln hittade jag även ett litet sött meddelande, jag är nog en lyckligt lottad tjej!

Kommentera

