Tjugo

    

Har haft ganska mycke program nu och trivs med allt justnu. Kom just till jobbet och dagen börjar med morgonmålsmöte och sedan att gå igenom och svara på alla mejl. Kommer arbeta med att göra en video med 10 tips till hur man ska göra inför en arbetsintervju. 

Gårdagen gick ut på jobb, jori och lilla Edith kom och hälsade på oss och baby febern är hög, efter det lämnade jag dom med Kevin och for till gymmet, blev ett hårt rygg och mag pass och efter det for vi ännu på en lenkki runt Åbo. Kan lungt säga att de känns idag! 

Idag är det en lite längre jobbdag och efter det träning och sedan har jag lovat lite ensamtid med Kevin. Onsdag så jobbar Kevin dubbeljobb och jag har dejt med Pytte och Maiki, ser fram emot att ta en afterwork med dom! Torsdagen går åt att städa, gymma, lenkka och skolarbeten som lämnat på hälft. Älskar att det är en ledig dag mitt i veckan 😍 på fredag kommer sedan min familj ner till Åbo och är hos oss tills söndag eftermiddag, kommer bli det bästa! Har planerat lite program och ska visa runt dem i Åbo. Här var min vecka i korta drag!

Kommentera

