Onsdag

Morgonen började med att Kevin steg upp tidigt och for iväg halv 5 för att sedan ta bussen till Helsingfors. Jag älskar att få lämna och sova då den andra måste stiga upp haha! Jag fick lite brottom till bussen så han inte äta ordentligt morgonmål men somtur började dagen med morgonmåls möte så åt jättegott och diskuterade kommande kampanjer. Efter det drog jag till mitt office där ja jobbade med att publicera blogg inlägg, uppdatera sociala medierna & planerade bilder till kampanjen som är påkommande. Såå spännande! 

Vi åt även jättegod batatsoppa med morotssemlor till lunch och har hittat ett nytt favorit lunchställe, eliksiiri.

  
Efter lunchen fick jag mycket gjort och ser fram emot morgondagen! När dagen var slut mötte jag upp Heta och så härligt att se henne igen, drack varsin chai latte och talade om allt vi missat. Nu väntar jag på att Kevin ska komma hem, saknat honom lite idag så ska kasta mej i hans famn!

Kommentera

