Nitton

   
Älskar att det är maj nu, livet är så mycket skönare när kvällarna är ljusa och mornarna soliga! Haft en superstart på maj och dagens väder har fått mej att känna lyckorus. Tog ledigt från jobbet idag och på tisdag för att få alla skoluppgifter klar och sedan kan satsa hundra procent på jobbet. 

Idag när ja gick till skolan köpte jag några nybakta munkar som ja delade med Kevin, Niklas & Jori som jobbar med Ydeas under sommaren, dom blev ju jätteglada! Sedan gjorde jag klart några skoluppgifter och bekantade mig med photoshop, försökte även fixa headern till bloggen men så bra är ja nog inte ännu så blev inte helt nöjd, så ska fixas! Senare drog jag till gymmet där jag fick träna Maiki och min nyfunna gymbuddie, det var rumpa och ben på schemat så nu känns det verkligen. 

Imorgon skriver jag matteprov på morgonen och senare gör jag klart resten av skoluppgifterna, förhoppningsvis. Har även ett viktigt möte som ja ser fram emot. Sedan har jag även planerat in kvällsgym igen med mina gymbuddies!

På onsdag jobbar jag då igen och efter jobbet ska jag möta upp Heta, vi har inte varit bra på att ha kontakt nu på sistone så det ska bli kul! 

Torsdagen kommer gå åt att planera reklamkampanjen och lite LinkedIn undervisning, senare gym och tänkte ta fara in till stan för att shoppa lite.

Efter jobbet på fredagen ska vi ha trippel dejt med Jori, Niklas och deras flickvänner. Vi ska dricka lite vin och drinkar hos oss och senare kanske dra oss vidare, ser fram emot det!

Lördag kommer spenderas med vin och spelkväll, kan hända att det blir utgång också men det dras sen på känsla! Så ser alltså min vecka ut i korthet 😄

Kommentera

