Vappen

På torsdag skulle då vappen firad och dagen var full med olika program. När jag vaknade klockan sex så kände jag mej så ivrig över att starta dagen, det var jobb till klockan två och jobbdagen var ju jätterolig och hela vmp for till Tårget på vappen lunch vilket var så lyckat!

 

Det var lax på menyn så åt lite för mycket men det blev sedan min ända måltid på hela dagen så det var ju ändå bra! Efter jobbet drog jag hem och tog en liten tupplur och började fixa mej inför vårdberget och kvällen.

 

  

Det blev en nyinköpt gul klänning som jag stormtrivs i, känns så somrig! När jag hade fixat mig kom Puumala till oss och jag, Kevin och han to några drickor före vi skulle börja traska iväg vidare. Vi kom till vårdberget ungefär halv sex och klockan sex fick man sätta på sig hattarna!

   

Umgicks först med Kevin, Puumala och Maiki och sedan hittade jag min partner in crime Emilia. På vårdberget hittade vi även Axel och gänget och bestämde oss för att fara och festa med dem senare.

  

Efter vårdberget gick vi till Emilia där vi träffade Matti och Miina och de bjöd oss även på fest senare. Vi drack lite och umgicks med dom före de skulle iväg. Senare kom även Sini och hon är ju jättetrevlig. Vi hade sedan fem fester vi blivit bjudna till och hade lite svårt att bestämma oss men vi drog oss till Matti och Joel där det var bra stämning och mycke folk, senare mot Spump och med dem drog vi oss sedan till stan! Kvällen slutade med att vi kommit försent till stan och inte slapp till någon bar så vi hängde vid rhc och härjade lite på olika ställen men en bra kväll blev det verkligen!

 

Kommentera

