Stay strong

   

Denhär veckan började rätt så bra med lite skola, lunchdate, mera skoljobb & fisk till middag (älskar fisk!). Har så otroligt mycke skola nu och måste ta igen lite extra nu då jag lämnat efter. Imorgon ska jag hålla en presentation om extern kommunikation och jag blir alltid så löjligt nervös inför presentationer, något jag verkligen måste öva på.. På kvällen ska jag träffa Emilia vilket ja ser fram emot.

På onsdagen slipper jag äntligen till jobbet igen och torsdagen är sista skoldagen för min del, skulle kunna gå nån vecka till i skolan men det känns nog ändå skönt att året äntligen är över. Hoppas ni också haft en bra måndag!

Kommentera

