This weather takes me back to summer

    

Igår jobbade jag hela dagen och var så slut efter det så stannade i soffan hela kvällen, idag mår jag mycket bättre och vågade mig ut lite också! For till stan för att köpa inflyttningspresent tills imorgon, hittade så fina inredningssaker!

Efter det träffade jag upp Maiki en stund & vi tog lite sol vid ån, åt batong och annat gott och for sedan hem till honom för lite te och serier! Vi har inte träffats på evigheter nu då ja varit borta så kändes trevligt att få träffas igen. E så glad över stt ja träffat så fina vänner här i Åbo också ☺️

När jag kom hem kände jag mig lite hängig igen så kvällen kommer antagligen spenderas i soffan med film & min töntiga pojkvän! Ha en bra lördag ❤️

Kommentera

