Dagens

Har gått och fått mig en ordentlig förkylning och blev sängliggande idag och kommer fortsätta så hela kvällen, hoppas på att bli friskare imorgon så jag slipper till jobbet och att träffa mina homies! Har kollat massor med olika youtube videon, läst massor med bloggar och snorat ner alla våra papper 😄 gjorde även en liten lista!

Dagens frisyr: Allt hår är i en spänd hästsvans på huvudet

Dagens smink: Osminkad

Dagens kläder: Gråa byxor med en kort grå blus & en filt runt allt

Dagens mat: Egna vitlöks köttbullar med morötter, blomkål & broccoli

Dagens dryck: Brännesle té som annars är otroligt nyttigt! Sedan finrexin och ska snart laga lite varm kakao

Dagens saknad: Saknar min lillebror, hatar att vi bor så långt ifrån varandra

Dagens ångest: Att jag inte hänger med i skolsaker & att jag inte verkar bli frisk så snabbt som jag önskar!

Dagens drömstad: Drömmer mej tillbaka till London och skulle gärna tänka mej att besöka Amsterdam. Men nu blir det lite paus med resandet för en stund haha!

Dagens komplimang: Att mitt hår ser fint ut såhär, brukar aldrig ha allt hår uppe i en hästsvans utan pannluggen brukar få hänga vid pannan.
  


Kommentera

