Fifty-fifty

Igår var en otroligt bra dag, trots att jag måste vila nu så gick jag in till stan en sväng och köpte två nya plagg! Senare fick jag även ett viktigt samtal, jag fick nämligen både praktik & sommarjobb så nu är sommaren säker och jag kommer befinna mig i Åbo. Kommer bli härligt att få spendera sommaren i Åbo!

På kvällen ville vi fira lite så vi for och tittade Kingsman på bio och efter det och äta lite glass! (Med franskisar!)

Processed with VSCOcam with p5 preset

Processed with VSCOcam with p5 preset

Kommentera

