My 22 birthday

2015/01/img_03631.jpg
Dagen började med att jag fick prinsess kaka till sängen, bästa sättet att börja dagen!

2015/01/img_0374.jpg
Efter det drog jag mig till frissan där jag var i några timmar

2015/01/img_0375.jpg
Sedan lunchade jag vid Fontana med Emilia, så god lunch buffe!

2015/01/img_0387.jpg

2015/01/img_0389.jpg
Senare på kvällen lagade Kevin middag till mig och hade fixat allt så fint! Har haft en superbra dag och ännu lite kvällsprogram kvar, måste bara säga att jag har så bra människor runt mej! ☺️🎂

Kommentera

