We had a map

Hejsan! Ja vet att ja varit väldigt oaktiv och ska förbättra mej!

Justnu ser mitt liv ungefär ut såhär: skola, skolarbete, gym å planera Spanien resa!

Jag är alltså påväg till Spanien på praktik över sommaren, ska jobba i ett företag där jag ska ringa olika företag på engelska (behöver inte kunna spanska, huh!) där kommer jag alltså tillbringa 4 månader och bli riktigt brun! Hoppas ja i varjefall.. 😀
Under tiden jag är i spanien så har jag redan lovat vissa att blogga ofta och de ska ja försöka hålla!
Iaf massa bilder!

20140319-210545.jpg

Kommentera

