Fuck what you heard

Igår blev det då utekväll i temat suit up! På mej hade ja en tight klänning med en kavaj! Efter att ha varit nere en hel vecka så tyckte mina vänner (och jag) att de va dags fö att dansa lite, å dansa e just de ja gjorde hela kvällen! Igår insåg jag hur sjukt bra vänner ja hittat å att ja kan vara lycklig fast den personen ja älskat mest inte längre finns kvar i mitt liv! Ja ska fixa dethär! (:

En sak som lämnade i mitt huvud från igår vad en trevlig typ som sa ”du är alltför het för att vara lessen!” Så de lever ja på nu då de ibland känns jobbigt!

Ikväll ska vi köpa lite pizza å mysa me alla täcken å kuddar å kolla nån mysig film!

Kommentera

